29 oktober.

Godmorgon. Ligger hemma med huvudvärk, utan röst och helt igentäpt. :( Inte så kul precis, mamma skulle ha kommit idag eller imorgon, morgon, men det blir nog inget med det... Vi skulle höras ikväll och se om dom kommer imorgon. Hoppas man hunnit blivit mycket bättre till imorgon.

 

Ja.. Vad ska man göra idag då...? Just nu kollar jag på gladiatorerna från tidigt 90-tal från USA. Tänk att man tyckte det va bra när man va liten, men nu är det ju bara dåligt och typiskt amerikanskt. Hahaa

 

Har varit med Pernilla två dgr irad! Jätte trevligt, som alltid. i tisdags så klippte jag henne, blev jätte stor skillnad och skiiit snyggt!! :D Vi köpte godis och kollade på film och käkade toast. Väldigt mysigt.

 

I onsdags så drog vi till u-valla och shoppade lite. Käkade frukost på escpressohouse. Himlans mysigt.

 

 

Igår gjorde jag inte ett piss. Låg i soffan ända tills jag skulle åka till jobbet. Va en pers att jobba igår. Men det gick bra. :) Sålde ganska styggt igår och vi började förstänga kl 23. Men med lite pepp så funkar allt.

 

Vaknade 8 imorse. Vakna ALDRIG någonsin kl 8 när man är sjuk och behöver sova. Så nu har jag strandsatt mig i soffan. Tror jag sätter i en film, för gladiatorerna är inte så bra alltså..

 

Är hungrig men kan ju inte svälja.. Man kankse ska slänga i sig lite yoghurt..?

 

Jag har väl inte så mycket mer att berätta..

 

Men ni får ha en bra dag. Så ska jag försöka bli mänsklig tills imorgon (hur nu det ska gå till när jag vägrar käka alvedon).

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0