17 april

Jisses, vad dålig jag vart på att uppdatera.

I onsdags så jobbade jag stängning..

I Torsdags va det möte kl 08:30.

Sen jobbade jag kl 12-16.

 

 

Senare åkte vi (endel av jobbet) till gökboet och körde 5-kamp.

 

 

 

Det sjukt roligaste jag gjort i hela mitt liv!

Körde brottning i sumodräkter.

 

Låg som en strandad säl och kunde inte komma upp själv.

 

 

Sen red vi på en tjur.

 

Satt i hela 52 sekunder.

Fick en sjuuuk träningesvärk och har det fortfarande.

Helt galet. Det värsta jag vart med om.

Men det va det värt. :thumbup:

 

 

Sen sprang vi i en sele med gummiband på.

Så skulle man springa och sätta fast en grej så lång man kunde innan man flög baklänges.

 

 

 

Sen spelade vi laser game.

 

As kul!!

Jag kom sist.

Fast det va ju inget konstigt.

Jag som tyckte jag va så duktig!!

 

Se dom strutfotboll, men jag ficka sånna sjuka magkramper så jag hoppad det.

 

Jag fatta inte va det va för jag va jätte dålig.

 

Vi drog vidare till bamboo och käkade, men det blev bara värre i magen och det har suttit i hela helgen.

:(

 

 

 

 

Sen jobbade jag öppning i fredags.

Jag va dock väldigt trött.

 

Åkte till svärfar.

Himla trevligt.

 

I lördgas va det kalas för mig, svärfar och Svärfars svärfar.

Invecklat.

Gör trevligt.

Käkade tre rätters som Svärfars fru hade lagat.

Hur gott som helst.

MEN(!!) Förätten bestod av tomater i olika former och färger med lite olja och rödlök.

Och alla som känner mig VET att jag AVSKYR tomater.

Jag kräks nästan av dom.

Jag kollade lite snett på Daniel och han bara flinade åt mig.

Jag tänkte att om jag låtsas att det är gott så kanske jag kan äta det.

Tog en halv tomatskiva och den bara växte i munnen på mig.

Lyckades få ner den.

Sen kom jag på en annan idé; om jag stoppar in lite mer i munnen så kanske jag klarar att äta allt.

Det växte ännu mer i munnen och det gick inte att svälja.

Daniel började skratta och alla undrade såklart va det va och då berättar han att jag inte tycker om tomater.

Anne ber så hemskt mycket om ursäkt och kom på att hon visste det.

Stackarn, varför ska hon be om ursäkt när jag inte tycker om det.

 

 

Grejen är den att jag tycker att man äter det som bjuds även fast det är vedervärdigt.

Jag vet inte om jag är uppfostrad så eller va det är.

 

 

Så jag slapp äta det.

Sen va det dax för huvudrätt.

Skit GOD fisksoppa!

Sen en skit GOD tårta!

 

:D

 

 

Idag och igår grejade vi med båten.

Snart är den färdig.

Snart ska den sjösättas.

 

:D

 

 

När vi kom hem så rensade vi och möblerade om gästrummet/kontoret.

Göör bra blev det!

:)

 

 

Nu ska vi kolla på:

 

 

 

Ha en fruktansvärt trevlig kväll!

 

 

 

Over and out!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0