1 november

Herregud!
November.
Vinter.
BURR!

Varit på BVC.
Idag var det 10månaders undersökning.
Allt var bra!
Inga konstigheter.
Leo är feberfri idag.
Något passiv, men det är nog inte så konstigt.
Han är nog trött efter att ha vart sjuk.
Berättade även för doktorn att Leo varit sjuk och att jag inte vet vad det beror på.
Och så sa jag att så länge han äter och dricker som vanligt så är jag inte speciellt orolig.
Doktorn höll med mig.

Måste säga att doktorn är ju helt underbar!
Hade samma doktorn sist med.
Han passar verkligen som barnläkare!
Man vill ju näsan krama om honom bara för att han är så underbar och mysig!
En sådan människa som verkligen är bra med barn!

Timmen upp till honom!

Leo väger nu: 11200g
Och är: 76 cm lång.
Stor kille!

Leo är fruktansvärt trött nu, så han ska få en flaska välling och hoppa i säng.
Jag själv ska skura rent kattlådan!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0