Mysdag!

Vid 17:30 började Leo härja.
Han var helt galen!
Jagade katterna, skog och hoppade på mig, kastade leksaker.
I 30 min höll han på sedan var energin som bortblåst.

Förutom dessa galna 30 min så har han varit så mysig!

Han har inte velat äta, men lyckades lura i honom en halv tallrik gröt. 
Sedan har vi suttit i soffan och kollat i leksakskatalogen, kollat tv, gosat och myst. 
Man får liksom passa på! 

Ingen feber vid läggdags så hoppas verkligen inte att han har feber imorgon med!!

Blev inringd ikväll. Snäll som jag är ( ;) ) så sa jag ja.
Men så ringer de och har fått in en annan kille. Verkligen skönt att jag slapp.
Han orkar ju mer än mig och kan stanna längre än mig. Så det var ju bra att det löste sig! :) 
Alla nöjda och glada. 

Nu skall jag ta kvällen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0