29 april

Hur sur blir man inte när man försöker få tag i glassbilen och den inte dyker upp där den borde?!

Jag som involverat grannarna! 
Usch så sur jag blev.

Inatt drömde jag att jag fick magsjukan och det var så verkligt!
Jag vaknade av att jag låg och spottade på kudden! Haha!! 


 Har varit i solen precis hela dagen!
Himla skönt! 

Leo fick leka med Linus idag! Som de härjat och som Leo har varit! 
Han har slagit lillebror, Linus och Lill-Leo (grannens lilla bebis heter Leo). 
Helt omöjlig. 
Sedan är han helt plötsligt så himla go!
Jag var så arg på honom förut.

Och när jag sa att han fick hjälpa till att städa sa han:

"Mamma arg. Kamas, mamma."

Och så kommer han fram och kramas. 

Tror ni man smäller då eller?! 

Underbara dretonge! ❤️❤️❤️

Nu sover båda barnen. 
Daniel är och hämtar ved i Göteborg. 
Jag kollar på biggest loser och skall strax vika lite tvätt. 

Jag såg en video på Facebook där en mamma lämnat sitt barn i bilen en varm sommardag!
Det var det värsta jag sett och tårarna bara rann på mig!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0