13 februari

Idag kom Bladlus och lilla Linnea på besök!
Så himla mysigt.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och när Leo kom hem härjade barnen rejält.
Leo somnade gott ikväll. 

Men herregud vilket liv det blev vid läggdags. 
Daniel åkte och klippte sig vid 18-tiden så jag var ensam med barnen.

Vi hade det gör mysigt hela Bolibompa, men när klockan blev läggdags så ville lillebror ha mat (han fick vänta) och började gallskrika som en gris!
Leo vägrade byta blöja, vägrade borsta tänderna och sedan sprang han fram och tillbaka genom huset. 
 Ja, det var kaos där ett tag, men jag behöll lugnet utan att ens känns att jag blev lite arg (imponerande).
Tillslut fick jag Leo i säng och lillebror fick mat.
Frid och fröjd!

Nu har Daniel och jag ätit pizza och skall strax hänga upp tvätten.
Sedan blir det till att packa en liten väska till Leo, han skall till sin mormor i helgen.

Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0