29 november

Börjar med ett svar:

 

Jag hatar att ta bilder på mig själv, men jag ska lösa det ;)

Får helt enkelt gilla läget i fortsättningen.

Du har rätt, det är ju inte varje dag man är gravid. 

Hälsa isabella tillbaka :D




Idag va jag och Pillan i gbg i en snabbis.

Handlade kläder till hennes systerson.

 

 

 

Idag har pysslat med mina naglar.

Är så lycklig över att ha långa naglar igen!

 

 

Ska fila lite till på dom.

 

 

 

Har även hunnit med att baka lite lussekatter igen.

Mums!

 

 

 

 

 

 

Var hos barnmorskan idag.

Bebisen mår jätte bra. :)

Om två veckor ska jag och Daniel dit och skriva en sammanfattning på graviditeten och ett brev till förlossningen.

Jag har förövrig ischias.

Lite kaka på kaka...

Kan tala om att det känns skönt att det snart är över.

Fast ändå lite tråkigt att min mage kommer försvinna.

Lite mysigt är det att vara gravid trots allt.

 

 

 

Ja, det var väl allt jag hade att berätta idag!

Nu intar jag kvällen!

 

 

 

 

Over and out!





Kommentarer
Postat av: Lusen

Vad innebär en sammanfattning av förlossningen??

2011-11-30 @ 09:58:31
Postat av: Anonym

Tips: magen försvinner inte. Om man inte jobbar HÅRT. Jag jobbar fortfarande. Det är tre år sedan min senaste graviditet...;)

2011-12-01 @ 07:51:02
URL: http://Molli-mum.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0