10 februari

Godafton!

 

Vart i hela friden tog denna dagen vägen?

 

Så otroligt fort har det gått.

 

Idag tog jag och Leo en sväng till torget för att hjälpa Putte att hitta ett par jeans.

Det var så sjukt varmt i butiken att jag hängde av mig ytterkläderna på vagnen sen sprang jag runt som en tok för att hitta jeans.

 

Då kom det fram en man och ville ha hjälp.

Han trodde jag jobbade där :)

 

 

Sedan drog vi vidare till ica för att handla.

Trodde det skulle vara ganska tomt eftersom att ingen hade slutat än -trodde jag..

Fanns knappt någon kundvagn att få tag på.

 

 

Har även hunnit diska, dammsuga, dammat och tvättat.

Och eftersom att jag har en otroligt sällskapssjuk son så har han hängt i selen. :)

 

 

Nu sitter han i mitt knä och bloggar.

 

Min älskade lilla groda!

 

 

Jag är nästan färdig med inbjudningarna till dopet. :thumbup:

 

 

 

 

Daniel ska klart vara med och dumma sig. ;)

 

 

Nu ska vi fredagsmysa!

 

 

Hoppas ni får det lika mysigt.

 

 

Over and out.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lusen

2012-02-11 @ 00:00:46
Postat av: Lusen

Sötisar :)

2012-02-11 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0