23 november

Vaknade 6 imorse. 
Illamående som håller mig vaken.

Har känt de senaste dagarna att det börjar bli tungt.

Jag skall sätta upp mål så att det blir lättare att jobba.

Just nu är är målet att orka jobba fram till jul. 
Om man sätter mål så, så kanske man kan lura kropp och hjärna..? Att det inte känns så jobbigt,
Ja, ni fattar.


Tiden på jobbet idag gick fort.

Var på en liten promenad i förmiddags.
Leo ramlade ner i ett dike och hamnade med huvudet ner i vattnet.
Lille skrutten.
Jag for fort fram och drog upp honom och när vi tröstat klart så brast jag ut i ett as garv! 
Stackarn.
Hur lyckas han med allt?! 

Idag har Daniel röjt ut så mycket han hunnit i det blivande grodrummet.
Imorgon fortsätter han projekt.
Jag skall försöka städa imorgon.
Men det får sa tid.
Det går inte så fort med städningen nu för tiden.
;) 

I eftermiddag har vi varit hos svärmor.
Daniel har bytt till vinterdäck på samtliga bilar. 

Duktig man! 

Ikväll har jag scrapbookat lite.
Kollade igenom det jag gjort tidigare och gu vad jag saknar bebistiden.
Det har gått så fort.
Det var så mysig ha Leo sovandes på bröstet och få lukta i hans fjun.

Nu skall här baskemig inte gosas längre. ;) 

Haha!! 

Har jag berättat vad jag drömde härom natten?!

Jag drömde att jag hade cancer i hjärnan (nu) (som gravid) och det gick inte att bota, så jag skulle avlivas.
Jag fick en spruta först (med avlivningsmedel) men det funkade inte, så jag fick en till. Inte heller det funkade!
Gud så otäckt!! 

Bakade en chokladkaka med kokostosca på. Mycket god. 
Känns som att jag hunnit mycket idag! 

Nu myser vi framför brasan. 
Skall strax sova. 

Sov så gott! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0