24 september

Igår var Leo så söt.
Japp! Han kan allt vara söt emellan allt bråk. ;) 

Han tog våran andra dammsugare. En sådan man bara dammsugar det värsta med. 
Han gick runt i lägenheten och dammsög.
När han kom till hallen så tog han sina skir, hällde ut sanden som var i dem och dammsög upp det.
Duktig kille!!! 

Vi kollade även på "böböbää" (Bolibompa)  igår (även idag). Så humlan gulligt!! 

Men innan böböbää började så gick han in i vårt sovrum och kom dragandes med ett täcke och en kudde.
Lilla Godingen!! 




Idag jobbade jag 07-11.
Och det var den softaste dagen jag haft på väldigt länge!

Började med att göra rent i vårt personalrum, sedan fick jag stå ute och dela ut kuponger i 2h. 
Sedan löste vi lite raster på de som öppnat och sedan fick jag gå hem!

Super skönt!! 


När jag slutat åkte jag och handlade i lugn och ro.
Sedan så åkte jag hem och ringde massa viktiga samtal. Typ adressändring och fixade sophämtning m.m. 
Inte bara sådär att köpa hus.


Lagat mat har jag (och Leo) gjort.
Har inte överansträngt mig idag precis, vilket har vart väldigt skönt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0