Moderna familjen

Japp... Vi skall bli lika moderna som alla andra. Vi ska bli med surfplatta! 
MEN (!) jag har ställt vissa krav på karln för att han skall få skaffa sig en sådan...

Han är väldigt rädd för att prata i telefonen och jag får fixa allt; bättre elavtal, abonnemang och så vidare.
Nu måste han ringa Telia och fixa ett bättre abonnemang -dela. Så får vi ner månadskostnaderna avsevärt! 
Han måste ringa och säga upp vårt elavtal med ett annat elbolag som är till för hyreslägenheter. Och ange ett startdatum till vattenfall för huset. 
Nu är han ju ledig i veckan, så han kan ju inte skylla ifrån sig på att han inte har tid. 

Åh.. Hör Leo nu... Han har sovit i 45 min. Inte okej! 
Stackarn. 
Jag får avvakta en liten stund och se om han somnar om.

Jag skall till Gbg i eftermiddag och träffa Annika. Skall bli kul att hitta på något! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0