6 juni

Grattis Sverige på din dag! 
Har väl inte direkt orkat slänga ihop en tårta. Min förkylning har varit som värst idag. Men det är väl för att jag jobbat och när man slappnar av så bryter deb ut helt, liksom... 

Jobbade igår. Mycket att göra eftersom att det var stundenten igår. En riktig härlig dag dessutom! Och så har det regnat halva dagen idag. 
Jag är nog inte ensam om att längta efter värmen?!

På eftermiddagen kom solen fram och då släppte jag ut barnen så de fick sprätta lite. Jag själv satt i solen och läste ut boken. Helt okej bok. Den fick ett rättvist slut.

Nu läser jag: 

Tänkte läsa hela serien. Det är 5 böcker totalt. 
De är så bra! 

Hade velat lösa läckbergs deckare. Har lånat en av mamma, men det är den 8:e boken. Den kan jag ju inte börja med! 

Vilat fick jag gjort idag också. Algot somnade vid 12 och jag lade mig bredvid Leo i soffan. Jag somnade som en stock och när jag vaknade sov Leo också. 


Algot fick väcka Leo: 


Han var så försiktig och go. ❤️

Daniel kollar nu på fotboll. Jag tänkte läsa bok. 
Börjar bli lite stressad över denna förkylning. Kommer nog inte hinna träna mer inför Vätternrundan. 😖 
Jag kommer nog runt ändå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0