24 mars

Denna veckan har varit riktigt tuff. 
I söndags eftermiddags så hoppade en förkylning på mig. Den har blivit värre för var dag som gått och jag har varit riktigt dålig rent ut sagt. Men tror ni jag stannat hemma från jobbet? Nej.. Johanna hon kör på som (nästan) vanligt i hopp om att bli frisk. 

Igår sade kroppen stopp. Jag fick ont i lungorna och var andfådd för varje steg jag tog. Ändå masade jag mig till jobbet trots att rösten var borta och febern framme. 
Efter lite mer än halva dagen så sade min chef att jag skulle åka hem och lägga mig så att jag kanske orkade med (morgon)dagen. 
Jag gjorde som han sade. När jag kom hem lade jag mig i soffan och däckade. Vaknade och hämtade barnen, satte på film åt dem och somnade i soffan. Totalt slut var jag och super dåligt mådde jag.
Daniel bönade och bad om att jag skulle vara hemma idag, men jag är så jäkla enveten så jag åkte till jobbet ändå. Mycket bättre mår jag idag. Lite andfådd och lite huvudvärk. Men mycket piggare och fräschare. 
Dagen har rusat förbi. Jobbade över ca en timma. 
Imorgon jobbar jag sista dagen för denna veckan sedan är jag ledig i tre dagar. Tre välförtjänta dagar. 

Hoppas morgondagen går lika fort. Längtar efter lite ledighet. 

Vad gör ni i påsk?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0