Träningsvärk från helvetet

Jag har nog ALDRIG haft så här ont efter träning. 
Det sjukaste jag vart med om! 
Igår körde jag bröst, rygg, armar, rumpa och ben. Magmusklerna åkte med med tanke på att dem spänns i alla övningar. 
Och efter styrketräningen så tänkte jag löpintervall var en god idé. 
Jag har så ont nör jag går att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Och nu, ikväll, kan jag knappt gå. Har så ont i ben och rumpa. Känns som armarna skall lossna tillsammans med bröstmusklerna. 😂 herregud. 
Imorgon kör jag nog lite hemmaträning. Måste få till det. 😬 

Idag kokade jag en fisksoppa med havskatt, musslor och räkor. Så jäkla gott! 👌🏻 
Det blev ingen matlåda över tills imorgon. 
Barnen fick ris till, jag hoppade myräggen. 🤢 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0