Karantän och bästishäng

I tisdags vaknade jag super, mega tät i näsan och fruktansvärt slemmig i halsen. Fick nästan panik för jag fick ingen luft. 😂 Kändes det som.

Sjukanmälde mig och åkte och gjorde ett covidtest. 

Barnen fick vara hemma från dagis och skola. 
I fredags, vid lunchtid, fick jag provsvaret - negativt.

Jag har alltså suttit hemma, en hel vecka, med barnen i onödan!. 

Barnen har gnällt över vilken elak mamma jag är som inte låter dem leka med kompisar, äcklig mat och tråkigt med läxor.

I fredags trodde jag att jag skulle explodera! 🤯

 Så igår (lördag) lämnade jag Leo på kalas, åkte en tur till torget och gjorde massa ärenden. Så skönt! Att få köpa en riktig kaffe var lyx! 🤩

Efter det åkte vi hem, jag bytte om till mjukiskläder och tog med mig Algot & Leo och åkte till Pillan och hennes barn. Barnen lekte och härjade rejält, vi åt pizza och godis och jag provade en del kläder jag beställt. 

Vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Mysigt och välbehövligt. Men intensivt. Nästa gång tar vi in på baden och spaar va? Rätt snart tycker jag och sover på hotell. 😍 

Nu ska vi kolla på nyaste beck-filmen. Kanske öppnar en påse "trasiga ostbågar". Imorgon är det måndag och det innebär body pump! 💪🏻













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0