Midsommar

Hur hade ni det på midsommar?
Jag hade det rätt bra. Jobbade en sväng först. Jag ska erkänna att det känns tråkigt att jobba på sådana här speciella dagar. 

En del tycker påsk och midsommar är överskattat, men inte jag. Jag ser det som en tid då man träffar familjen. Vi är rätt dåliga på att höra av oss och träffa våran familj. Men på jul, påsk och midsommar brukar vi se till att det blir tid med familjen. 

Så i år var vi hos Daniels mamma. Förra hos min mamma. Det blir ingen fest, utan man bara umgås, äter gott och ev. spelar man lite kubb.

Jag älskar sådana här dagar och önskar att jag var ledig varenda en av dem. 

Nåväl.. När jag anlänt hos svärmor tid det 30 min innan himlen öppnade sig och det regnade resten av eftermiddagen och kvällen. 

Det blev dock lite sent. 22:30 var vi hemma
😅 🙈

Men helt okej dag ändå! 
Försökte ta en fint kort på Gillis när han lekte med bubblor. 






Det gick väl sådär kan man säga. 😂






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0