Julen är här!

Åtminstone i vårat hus. Jag har fått nog. Det är corona, man ska hålla sig hemma, man ska hålla avstånd, man ska inte träffa folk. Allt bittert och deppigt. Så idag har jag storstädat heeeela huset. Dammat lister och putsat fönster, dammat och dammsugit och skurat. Tvättat rent köksfläkten. You name it! 

Och sist kom julpyntet upp. Love it! 🤩👌🏼

Leo har haft två klasskompisar hemma. Så det har vart fullt ös hela dagen. Sinnad epå soffan vid 17.🙈 Vaknade lagom till att barnen skulle borsta tänder och sova. 
Alla barnen hade svårt att komma till ro ikväll, så det kommer vara trötta barn som jag väcker imorgon. 
Jag ska också snart sova. Veckan har vart tuff. Jobbat över varje dag. Hade behövt en dag ledig till. Men är ledig på onsdag igen. Så det blir en mjukstart på veckan. 

Igår åkte pillan och jag och julhandlade.

Jag gymmar också fortfarande. För vet ni? Jag har otroligt mycket större risk för att bli smittad på jobbet än vad jag har på gymmet där alla spritar allt och håller mycket bra avstånd. Allt annat än i matbutiker. 🤦🏻‍♀️

Nej ni.. Det fick bli ett kort inlägg idag. 

Ha det! 💮




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0