Ledig onsdag.

Idag har jag vart ledig. Vad har jag då gjort på min lediga dag?

Stödar, tvättat, vikt tvätt och bakat. Har jag suttit och vilat? Nej... Varför ska man göra det? 🤦🏻‍♀️ 

Jag blir så trött på mig själv. Hade gärna läst bok och slappat med en kopp kaffe eller te. Nåja.. Det kommer fler dagar. 

Efter skolan tog algot med sig en kompis hem. Hur kul som helst! Lärde kurragömma i vårt lilla hus. Och kompisen var så bra på att gömma sig! 😂😂

Körde hem han när jag åkte och gjorde fransarna. Och nu är jag hemma. Trött och lite halvt osugen på att jobba imorgon. Vet att det brukar vara mycket på torsdagar. Så bävar lite inför det faktiskt. 😱

Nej, nu ska jag ta en pepparkaka och sedan sova. 

Godnatt. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0