Livet rullar på

Dagarna går.

Jag mår bra trots förra veckans olycka. Jag ser honom fortfarande framför mig och i fredags fick jag ha ett förhör med polisen. Jag var först på plats och var den som såg allt utom själva smällen. Så jag fick berätta vad jag gjort och vad som hände osv. 
Hon sa att jag hade gjort en jätte stor insats och att jag hade gjort allt rätt. Fick beröm för att jag stått med chauffören och prata lite tills ambulansen kom och tog hand om honom. 

Det kändes bra att höra. Då kan jag slappna av, "släppa" och försöka gå vidare. Detta kommer jag ju alltid att minnas, men jag behöver inte älta det och grunna. 


Var på bodypump igår. Fy satan så jobbigt det är! 😅💪🏻
Idag har jag träningsvärk i hela kroppen. 🙈

Imorgon bitti blir det en tur på löpbandet. 

Nu ska jag byta om till pyjamas och krypa ner i soffan. 

Ha en mysig kväll. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0