Afterwork

Vilken vecka det blev. VAB pga snorigt barn.
VAB pga stökigt barn = hemundervisning.
Så två hela dagar fick jag jobba denna veckan.🙈 
Jaja.. Så blir det ibland. 

En kompis tog barnen i torsdags så jag kunde ut och springa. Tacksam för det! ❤️


Gott att jag slog mitt rekord. Det fick bli en kort runda.
 Och jag tror att jag kan lämna barnen ensamma medans jag tar denna rundan. Då skulle jag kunna springa varje dag när jag har barnen. Det hade vart skönt. Så tar man den långa rundan när jag inte har barnen. Tiden kommer ju bli kortare ju mer jag springer dessutom. Det är inte L och A jag är bekymrad över, utan lilla G. Men jag tror inte det är några problem. 

Idag ska jag på afterwork med onlinegänget. Vi är 5 tjejer som plockar. Så det ska bli galet kul. Har längtat!
Vi ska ha knyt. Jag åkte på efterrätten. Men det är bara kul. 🤩
Så igår gjorde jag egen glass. Nu ska jag snart baka maränger och slänga ihop en hallonkompott. En typ av sviss. Dock hade jag velat ha hjortron. Den är så höstig och god, men alla röstade för hallon. Så jag vågar inte utmana det.
Vi ska bada i tunna och ev ta en promenad. Vill dit nu nu nu! Men ska itne vara där förrän 15. Lägenhet ska storstädas. Mamma kommer idag. Ska strax sätta igång. 

Igår åt jag skaldjur tillsammans med några fina vänner. Ett mysigt och trevligt avslut på veckan. ❤️ Så tacksam för dem. 

Jag har så fina vänner runt mig och alla har klivit fram nu i detta jobbiga jag går igenom. Kärleken till alla dem är enorm. ❤️

Nej.. Nu ska jag lyfta på röva och göra nytta. 

Ha en fin lördag! 🍂🍁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0