Ensam

Då var det barnfri vecka. Måndagar efter att jag lämnat dem är alltid värst. Går inte en enda sådan måndag utan tårar. Det är då jag känner mig som mest ensam.

Inget barn är här. Jag är ledig. Alla jobbar. Ingen har möjlighet att hitta på ngt. 

Det har vart en tuff vecka för Leo. Och då känns det ännu jobbigare att lämna ifrån sig honom och de andra. Vill ju finnas där hela tiden och speciellt när det är jobbigt för dem.

Så.. Nu ligger jag i soffan. Ensam.
Sjukt jobbigt. 

Har joggat idag. Gick ändå rätt bra måste jag säga. Hittade en go, ny runda. Får nog bli den imorgon också. 


Ska kanske sätta mig och sy fodral till madrasserna på altanen. Sämst på att sy, men det blir nog bra
 😅🙈

Vad gör ni ikväll? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0