Jobb jobb jobb

Idag gjorde jag dag 5 av 10. Gick hem runt 13 så det känns ju som att jag vart lite ledig idag.

Tränat mycket denna veckan. Hoppas kunna få gjort lite hemmaträning i veckan som kommer. Så omotiverad att stå och träna när man lagat middag och lagt barn. Då är man trött. Och hinner knappt innan middagen. 

Barnen kom hem idag. ❤️ 
Som jag längtat efter dem.
Gillis kröp upp i famnen med en gång och satt tätt, tätt intill. 

Försöker planera veckan meny. 

Måndag: Köttfärslimpa
Tisdag: Fish and Chips 
Onsdag: Falukorv i ugn
Torsdag:? 
Fredag? 

Ja.. Där tog fantasin slut. 😅 
Funderar ärligt på om man ska börja med matkassen igen varannan vecka? Så slipper man grunna så mö på vad en ska laga. 
Hur ser eran meny ut? 

Barnen sover. Jag har tänt lite ljus och satt på en film. 
Nu tar jag kvällen! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0