Livet rullar på

Dagarna går i ett och flyter ihop. Vet inte om det onsdag eller fredag.

Tränat en del denna veckan. Skönt. 
Matlusten har svajat. 
Det är helg och jag har börjat hata helger. 
Känner mig ensam och känns som jag nästan alltid är ensam. Kvällarna är värst. 😔
Hatar att vara ensam. 
Bara att vänja sig. 

Har grejat en del idag. 
Har gjort i ordning balkongen. Satte mig där en stund. Det var rätt mysigt. Ska bara få upp lite gardiner och leta lyktor. 


Håller på att baka squashbröd.
Fick det förra helgen. Det var så galet gott. Så måste prova själv. 
Återkommer med resultatet. 

Ja.. Vad ska man göra ikväll? Lägga sig och läsa? Eller se en film? Serie?
Ingen lust till något av det.. 

Hoppas ni andra har en fin fredagskväll. 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0