Träning och kaffe

Imorse drog jag till gymmet. Belv ett tungt och intensivt benpass.
Tar 80kg i benböj nu. Nu ska jag bara bli bekväm med vitken innan jag ökar. 90 kg är rekordet. Men klarade bara av att göra 4 rep. 3x12 ska jag klara innan jag går vidare så att säga. Så många rep. klarar jag inte ens med 80 kg. Men kul när man känner sig starkare.


Imorgon får det bli en löprunda efter jobbet. 

Efter jobbet åkte jag till en vän och hennes familj. Hon bjöd på middag. 
Så fort jag kom innanför dörren så kastade sig hennes mellanpojk i armarna på mig. Hade inte ens fått av mig skorna. Han skulle upp i famnen. Gosa i ansiktet. Så han fick ett par pussar och massa kramar. Så gott och tårarna var inte långt borta. ❤️ 

Efter maten drack vi kaffe och pratade om allt mellan himmel och jord. 
En bättre eftermiddag helt enkelt. 



Hur har eran dag varit? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0